Kiraz Zayıflama Hapı ile Fit Olmak

5 sene önce tarafından yazılmıştır.

Kiraz Zayıflama Hapı , Kilo vermek çok basit. Evet isterseniz çok kısa sürede kilo verebilirsiniz. Yapmanız gereken sadece kendinize fit olmakuygun bir zayıflama yöntemi bulmanız.

Kas hücreleri yağ hücreleri daha çok kat daha fazla metabolik talep ediyorlar . Bu, vücutta var kas büyük yüzdesi ,hızlı metabolizma hızı olur anlamına gelir . Eğer istirahat halindeyken bile , vücudunuzun normalden 8 kat daha fazla kalori yakarsınız.

Pilates ağırlık kaldırma egzersizleri kas kitlesi ve daha fazla yağ ve kalori yakmak için yardımcı yoğunluğu oluşturur , bu yüzden yarısında kilo kaybı ve şekil -up hedeflerine zaman ulaşmak .

Egzersiz : Bir grup olarak bu hamle yapın ya da mevcut fitness rutin , 3 ila 4 kez bir hafta içine seçici onları birleştirmek . En sevdiğiniz kardiyo egzersiz 15 ile 30 dakika en az 3 kez bir hafta egzersiz programı birleştirin . Sağlıklı yemek ve bazı düzenli bölümlerini azaltmak ve 3 hafta sonra daha sıkı , daha ince görmek için bekliyoruz !
Uzun Kol Crunch
( Karın )

Yere ayak, dizleriniz bükük ile yüz -up yalan . , Parmaklarınızı Interlace başınızın üstünde kollarınızı ve abs çekin içeri hazırlamak Nefes . Nefes verirken , yavaş ve kontrollü bir şekilde aynı anda yerden kol, baş ve omuz bıçakları kaldırın. 2 yavaş sayıları daha düşük için nefes . 8 kez tekrarlayın .
Diz çökmüş Side Kick
( kuadriseps , glutes ve karın )

Başınızın arkasına ellerinizle her iki diz diz çökmüş başlayın . Mat sol elinizle aşağı ulaşmak ve mat sağ bacak paralel yükseltmek . Sol elinizle omuz , sol diz üzerine sol kalça , tavana ulaşan sağ dirsek altında . Kiraz Hapı Kullanımı , Hazırlamak için nefes . Nefes verirken , odanın ön tarafına doğru ve daha sonra odanın arkasına doğru sağ bacak tekme . Merkezine geri bacak getirin ve geçiş taraf önce 15 kez tekrarlayın .
Bridge ( top )
( hamstrings , kalça ve karın )

Katta yüz -up Lie , dizler bükük , oyunu en yakın dinlenme ayak , kollarınızı yanlarda rahat . Top ayaklarınızı basın nefes . Eğer omuz , kalça ve diz düz bir çizgi oluşturacak kadar tailbone ve yerden omurganın geri kalanı kıvırma karın meşgul olarak nefes verin. , 5 nefesler için topu tutun alt ve 8 kez tekrarlayın .

Toplam 2 sayfa, 1. sayfa gösteriliyor.12
Kiraz Hapı Avrupa Sipariş

Ücretsiz Kargo

149 TL Üzeri Siparişlerinizde
Kargo Ücretsiz

İade Garantisi

14 Gün İçerisinde Koşulsuz İade Garantisi

7/24 Canlı Destek Hizmeti

Müşteri Hizmetleri
0534 849 00 03

Orjinal Ürüne %100 Destek

Orjinal Ürünlerimizi Güvenle Sipariş Verebilirsiniz

Tüm Kredi Kartlarına Uyumlu

Sitemizden Yaptığınız Alışverişlerde Tüm Kredi Kartlarıyla Güvenle Ödeme Yapabilirsiniz.

Güvenli Alışveriş

256 Bit SSL Sertifikası ile Güvendesiniz.

Güvenli Alışveriş
Kullanıcı Yorumları