Kiraz Zayıflama Hapı ile Fit Olmak

5 sene önce tarafından yazılmıştır.

Kiraz Zayıflama Hapı , Kilo vermek çok basit. Evet isterseniz çok kısa sürede kilo verebilirsiniz. Yapmanız gereken sadece kendinize fit olmakuygun bir zayıflama yöntemi bulmanız.

Kas hücreleri yağ hücreleri daha çok kat daha fazla metabolik talep ediyorlar . Bu, vücutta var kas büyük yüzdesi ,hızlı metabolizma hızı olur anlamına gelir . Eğer istirahat halindeyken bile , vücudunuzun normalden 8 kat daha fazla kalori yakarsınız.

Pilates ağırlık kaldırma egzersizleri kas kitlesi ve daha fazla yağ ve kalori yakmak için yardımcı yoğunluğu oluşturur , bu yüzden yarısında kilo kaybı ve şekil -up hedeflerine zaman ulaşmak .

Egzersiz : Bir grup olarak bu hamle yapın ya da mevcut fitness rutin , 3 ila 4 kez bir hafta içine seçici onları birleştirmek . En sevdiğiniz kardiyo egzersiz 15 ile 30 dakika en az 3 kez bir hafta egzersiz programı birleştirin . Sağlıklı yemek ve bazı düzenli bölümlerini azaltmak ve 3 hafta sonra daha sıkı , daha ince görmek için bekliyoruz !
Uzun Kol Crunch
( Karın )

Yere ayak, dizleriniz bükük ile yüz -up yalan . , Parmaklarınızı Interlace başınızın üstünde kollarınızı ve abs çekin içeri hazırlamak Nefes . Nefes verirken , yavaş ve kontrollü bir şekilde aynı anda yerden kol, baş ve omuz bıçakları kaldırın. 2 yavaş sayıları daha düşük için nefes . 8 kez tekrarlayın .
Diz çökmüş Side Kick
( kuadriseps , glutes ve karın )

Başınızın arkasına ellerinizle her iki diz diz çökmüş başlayın . Mat sol elinizle aşağı ulaşmak ve mat sağ bacak paralel yükseltmek . Sol elinizle omuz , sol diz üzerine sol kalça , tavana ulaşan sağ dirsek altında . Kiraz Hapı Kullanımı , Hazırlamak için nefes . Nefes verirken , odanın ön tarafına doğru ve daha sonra odanın arkasına doğru sağ bacak tekme . Merkezine geri bacak getirin ve geçiş taraf önce 15 kez tekrarlayın .
Bridge ( top )
( hamstrings , kalça ve karın )

Katta yüz -up Lie , dizler bükük , oyunu en yakın dinlenme ayak , kollarınızı yanlarda rahat . Top ayaklarınızı basın nefes . Eğer omuz , kalça ve diz düz bir çizgi oluşturacak kadar tailbone ve yerden omurganın geri kalanı kıvırma karın meşgul olarak nefes verin. , 5 nefesler için topu tutun alt ve 8 kez tekrarlayın .

Kiraz Hapı Türkiye
Kiraz Hapı Satın Al

Kiraz Hapı Satış ve Sipariş Sitesi - Tüm hakkı saklıdır. Kaynak gösterilmeden hiçbir alıntı yapılamaz.

Google | Kiraz Hapı | Kiraz Hapı Nedir - RSS - Google Sitemap
Kiraz Hapı Bu sitedeki açıklamalar sadece bilgilendirmek amacıyla verilmiştir. Ürün bilgileri ambalajlardaki açıklamalardan ve üreticilerin tanıtım broşürlerinden alınmıştır. Üreticilerin ürünleri hakkında verdiği bilgilerden ve yazım hatalarından kaynaklanan sorunlardan ve şikayetlerden kirazhapi.gen.tr sorumlu değildir. Ürünlerin kullanımı ve sağlık sorunlarınız için öncelikle bir sağlık uzmanına, hekime, eczacıya danışınız.

Teslimat Şartları | Sık Sorulan Sorular